Pages

Friday, 8 June 2012

Coklat Moist


Door Gift untuk pertunangan...
Thanks Kak Wati...

Cheese Cupcake With Cream Cheese

Cheese bersama filling cream cheese...
Order dari Kak Leha, Puchong untuk kenduri anak beliau...

Red Velvet Cupcakes

Tempahan untuk doorgift hari bertunang ...
thanks farha & Lokman...

Dalam hati Ada Taman


Yang ni kek marble ...1kg tempahan dari jiran sebelah umah...
komen: krim yang xmuak serta sedap...

3 Ton warna



Ni cupcake coklat plus red velved in 3 tona...
Nampak meriah dan warna-warni...

Hari Guru 2012


 Wah...meriah sungguh sambutan Hari Guru Tahun 2012 kan...erm..
rindunyer nak sekolah balik....masuk tahun ni dah 8 tahun tamat sekolah...
teringat zaman sekolah-sekolah dulu...
Kat sini mimie nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru yang pernah mengajar mimie. Jasa & budi guru semua xpernah mimie lupakan...
Semoga kehidupan kamu semua dirahmati-Nya...
Kepada guru2 ku yang telah tiada, hanya Al-Fatihah yang mampu ku kirimkan sebagai membalas jasamu guruku....Al-fatihah...
 Okey lah...haaa gambar ni merupakan cupcake yang telah dibuat oleh kakak saya, Yann...Bukan aper untuk diberiakan kepada cikgu taska anak dier, Zarra....

Tadaaaa....harap cikgu gembira la yer dapat hadiah macam ni...

Fondant

Ni la my 1st fondant....teruja sangat masa ni...mula2 debar takut x jadi...tapi alhamdullillah shanteekkk sgt..
.sukenyer...
dulu2 masa mula2 jual kek, sik beli kat kedai jew....kadang2 tuh lembik &
the worst part kalo fondant putih habis, ade yang kaler2 jew....masak!!!!
so terus amik inisiatif blajar wat fondant...
hasil dia sgt lah memuaskan dan rasanya diakui sedap oleh customer2 ku yang setia....
thanks korang....